Regulamin rozgrywek MiniFootball Sezon 2020/2021
Przepisy ogólne
1. Organizatorem rozgrywek jest:
KONIŃSKIE STOWARZYSZENIE MINIFOOTBALL
Osoby prowadzące rozgrywki nazywane w dalszej części są organizatorami.
Kontakt z organizatorem:
– strona www.minifootball.pl
– fanpage na Facebooku: www.facebook.com/MinifootballKonin/
2. FAIR-PLAY!
Zawsze obowiązują reguły FAIR-PLAY! Pamiętajcie o tym zarówno na boisku, jak i poza nim.
3. Kategorie wiekowe
Minimalnym wiekiem udziału w rozgrywkach Minifootball jest wiek 16 lat. Jednak nie powinny grać drużyny, w skład których wchodzi większość zawodników w wieku lat 16.
4. Zdrowie zawodników
Zawodnicy biorący udział w rozgrywkach Minifootball oświadczają, że posiadają ważne badania lekarskie zezwalające na udział w zawodach sportowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikłe z tego wypadki. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia NNW zawodnikom.
5. Struktura rozgrywek
Rozgrywki Minifootball w Koninie podzielone są na dwa poziomy rozgrywek.
1 liga jest ligą zamknięta, licząca .. drużyn, które mogą rozegrać maksymalnie po 2 mecze między sobą.
2 liga jest ligą otwartą, liczącą do .. drużyn, które mogą rozgrywać maksymalnie po 2 mecze między sobą.
3 liga startuje wiosną pod warunkiem że zbierze się minimum 10 drużyn.
6. Awanse i spadki
Ile drużyn awansuje i spada do poszczególnych lig decydują organizatorzy po zakończonym sezonie.
Przewidywanym awansem i spadkiem jest:
– drużyny z 1 ligi które zajęły lokatę 12 i 11 spadają bezpośrednio do 2 ligi,
– drużyny z 2 ligi które zajęły lokatę 1 i 2 awansują bezpośrednio do 1 ligi,
7. Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa drużyny w rozgrywkach ligowych jest zgłoszenie jej w określonym przez organizatorów terminie zgłoszeń do rozgrywek (zapisy do sezonu) oraz uiszczenie stosownej opłaty wpisowego do rozgrywek.
Sezon 2020/2021 rozpoczął się w dniu 19.09.2020 roku. Rozgrywki kończą się ceremonią zakończenia sezonu organizowaną przez Organizatorów rozgrywek.
W dowolnym momencie trwania sezonu może także powstać nowa liga w mieście.
-
Nowe drużyny dopisują się do ligi która jest najniższą liga w danym mieście.
-
Nowe drużyny muszą spełnić warunki uczestnictwa w rozgrywkach.
8. Drużyny
Warunkiem przystąpienia do ligi jest dokonanie opłaty wpisowego zgodnego z terminami. Środki przeznaczona zostanie na pakiety startowe dla drużyn, nagrody dla uczestników oraz całą organizację rozgrywek.
-
Profil drużyny: Drużyna musi posiadać swój herb, kapitan w swoim profilu musi mieć wpisany jakiś kontakt do kontaktu (telefon, e-mail, FB) z innymi kapitanami.
-
Kierownik / Kapitan drużyny zobowiązany jest przedstawić wypełniony formularz zgłoszeniowy drużyny (druk u Organizatorów) w formie elektronicznej najpóźniej do 15.09.2020 r.
9. Kapitan/Kierownik zespołu
Każda drużyna musi posiadać swojego kapitana/kierownika. Spełnia on bardzo ważną funkcję, ponieważ do jego obowiązków należy:
-
zgłoszenie zespołu do rozgrywek i spełnienie warunków uczestnictwa;
-
umawianie meczów ligowych i towarzyskich;
-
zatwierdzanie i wprowadzanie wyników meczów;
-
zarządzanie składem;
-
dbanie o zachowanie swoich zawodników na obiektach sportowych;
-
kontakt z Organizatorami / Administracją rozgrywek.
Zestawienia kontaktów do kapitanów jest tylko na użytek kapitanów, udostępnianie zestawień kontaktów osobom postronnym narusza regulamin i wyklucza drużynę osoby która udostępniła takie zestawienie z aktualnego sezonu rozgrywek.
Zawodnicy
10. Weryfikacja zawodników
W meczu ligowym mogą wystąpić tylko i wyłącznie zawodnicy zapisani do grającej drużyny.
Przed każdym meczem kapitanowie drużyn mają prawo wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące udziału określonych zawodników w meczu.
Dla przykładu: jeśli kapitan drużyny A podejrzewa, że wśród zawodników drużyny B znajduje się zawodnik nieuprawniony do gry (czyli zawodnik spoza składu drużyny) – wówczas kapitan drużyny A powinien powiadomić o tym kapitana drużyny B, którego obowiązkiem jest wyjaśnienie niejasności.
Jeśli drużyna A zauważy (przed meczem, czy po meczu), że w składzie drużyny B gra zawodnik nieuprawniony (czyli zawodnik spoza składu drużyny), wówczas drużyna A powinna opuścić boisko i zgłosić sprawę do Administratora w celu przyznania jej (drużynie A) walkowera.
Administrator ma prawo usunąć z ligi drużynę, w której podczas ligowego meczu grali zawodnicy nieuprawnieni (czyli zawodnicy spoza składu drużyny w Serwisie). Jeśli Administrator usunie z ligi drużynę – jej dotychczasowe mecze rozegrane w ramach ligi nie zostaną anulowane. W zamkniętych ligach, w których jest obowiązek rozegrania 100% spotkań, Organizator Rozgrywek ma prawo przyznać walkowery dla drużyn, które nie zdążyły rozegrać meczu z usuniętym zespołem.
Osoby które celowo działały na szkodę rozgrywek bądź są zaangażowane lub były w inne rozgrywki nie mogą brać udziału w Lidze, Pucharze oraz Turniejach i innych działaniach stowarzyszenia. Organizator ma prawo wykluczyć zawodnika również w trakcie sezonu.
11. Zawodnicy “Zrzeszeni”
– W rozgrywkach ligowych mogą brać udział zawodnicy zrzeszeni w rozgrywkach KOZPN i innych (C, B, A klasa i wyższe). Mając na uwadze dobro konińskiej piłki 11 osobowej. Prosimy by każdy zawodnik o swoim udziale w rozgrywkach miejskich poinformował swojego trenera i klub w którym występuje jako zawodnik zrzeszony oraz uzyskał zgodę na grę w piłce sześcioosobowej. Każdy zawodnik powinien mieć świadomość że gra na boiskach ze sztuczną murawą połączona z grą na boiskach trawiastych może powodować mikrourazy oraz kontuzje wykluczające z gry, co przełoży się na osłabienie zespołu 11 osobowego kadrowo a następnie na wynik końcowy takiej drużyny co może mieć wpływ na sytuację finansową klubu.
Uwaga!
-
Tylko 3 zawodników zrzeszonych (od KLASY B i wyżej) może uczestniczyć (grać) w spotkaniu ligowym/pucharowym, udział 4 zawodnika w meczu jest równoznaczny z walkowerem dla przeciwnej drużyny.
-
Futsalu nie liczymy jako zrzeszenia.
Wejście na boisko zawodnika przekraczającego limit zrzeszeń jest równoznaczne z automatycznym walkowerem dla przeciwnej drużyny, organizator wprowadza walkower przy weryfikacji protokołu meczowego.
12. Liczba zawodników w drużynie
W drużynie mogą grać wyłącznie zawodnicy zgłoszeni do rozgrywek (formularz zgłoszeniowy drużyny) , kadra drużyny na stronie www.minifootball.pl , bądź przez kapitana w oknach transferowych. Aby móc rozgrywać mecze zespół powinien liczyć minimalnie 5 osób. Kadra drużyny może liczyć maksymalnie 27 zawodników.
13. Liczba drużyn zawodnika
Każdy zawodnik rozgrywek ligowych i pucharowych może być członkiem jednej drużyny w ramach klasy rozgrywkowej. Klasą rozgrywek jest drabinką lig w danym mieście, np. 1, 2, 3 itd.
14. Ile razy w ciągu sezonu mogę zmienić drużynę, w której gram?
Organizatorzy rozgrywek wprowadzają okna transferowe, zawodnicy mogą zmieniać drużyny tylko w wyznaczonym terminie (w trakcie sezonu) oraz dołączać do drużyny jako nowy zawodnik. Okno transferowe trwa do …………. (………. …. kolejka) i od 20 listopada 2019 do 21-02-2020 (od zakończenia ostatniego ligowego spotkania drużyny w rundzie jesiennej), wszystkie transfery w oknach transferowych należy zgłaszać do organizatora przez specjalny formularz.
15. Transfery:
-
Transfer ratunkowy – drużyna może zgłosić do Organizatora ligi przez formularz w trakcie sezonu potrzebę dopisania 6 zawodników którzy nie grali (nie byli zgłoszeni) dotychczas w aktualnym sezonie w żadnej drużynie. pkt 16.1 każdy zawodnik ma prawo reprezentować tylko jedną drużynę w lidze oraz w pucharze miasta,
-
pkt 16.2 każdy zawodnik uczestniczący w rozgrywkach może zmienić przynależność klubową jedynie podczas okienka transferowego którego czas określa organizator (wyjątek transfer ratunkowy z nowymi zawodnikami),
-
wyjątkiem od okna transferowego jest rozwiązanie drużyny, po wykonaniu wszystkich czynności porządkujących (zerowanie dorobku drużyny i ustawienie walkowerów) zawodnicy mają prawo przejść do dowolnej drużyny (transfer ratunkowy i transfer okna transferowego), nie mogą uczestniczyć w rozgrywkach pucharowych jeżeli reprezentowali już jakąś drużynę.
-
Drużyna która zakończyła sezon/rundę (zagrała wszystkie zaplanowane spotkania ligowe i pucharowe) automatycznie otwiera okno transferowe do momentu rozpoczęcia nowego sezonu/rundy.
Nieuprawniony zawodnik w drużynie podczas meczu powoduje automatyczny walkower (wynik 10:0 i 3 pkt) dla drużyny przeciwnej (zgłaszającej protest przed, w trakcie i po spotkaniu).
16. Obecność na meczu
Po każdym meczu kapitanowie drużyn uzupełniają obecność zawodników swojej drużyny na stosownym protokole. W protokole pomeczowym wpisują także liczbę zdobytych przez poszczególnych zawodników bramek oraz wybierają piłkarza meczu z drużyny przeciwnej. Protokół musi mieć wypełnione wszystkie wymagane pola na formularzu, oraz być udostępniony na grupie kapitanów maksymalnie 3 dni po meczu.
Tylko zawodnicy faktycznie grający w danym meczu dostają „obecność” od kapitana i tym samym uzyskują indywidualne punkty zawodnika. Zawodnicy grający w meczu, a nie zgłoszeni do rozgrywek, narażają swoją drużynę na późniejsze konsekwencje (Walkower i usunięcie z rozgrywek).
17. Zawodnik meczu
Po zakończonym meczu każdy kapitan w imieniu całej drużyny musi zagłosować na najlepszego zawodnika drużyny przeciwnej. Kapitanowie biorą przy tym pod uwagę opinię członków swojej drużyny, a ich głos jest wyrazem głosowania wewnątrz drużyny. Wyboru kapitanowie dokonują w protokole meczu.
18. Indywidualne punkty zawodnika
Punkty przypisywane są również do indywidualnego profilu każdego zawodnika.:
-
Za każdy rozegrany mecz ligowy zawodnik otrzymuje 1 pkt.
-
jeżeli mecz jest wygrany, zawodnik otrzymuje dodatkowo 3 pkt.
-
jeżeli mecz zakończył się remisem, zawodnik otrzymuje dodatkowo 1 pkt.
-
najlepszy zawodnik (MVP) spotkania otrzymuje jeszcze dodatkowo 2 pkt.
W jednym meczu zawodnik może zatem zdobyć maksymalnie 6 pkt.
Za mecz towarzyski zawodnicy nie otrzymują pkt.
* pkt 32. Odnośnie punktacji dwóch bramkarzy grających w meczu.
Przepisy meczowe
19. Zasady gry:
-
organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za wypadki przed, po i w czasie rozgrywania zawodów ani za koszty leczenia,
-
podczas gry na obiekcie sportowym należy przestrzegać regulaminu obiektu, jego łamanie przez drużynę bądź jej zawodnika/ów może wiązać się z karą punktową bądź ukaraniem drużyny walkowerem.
-
gramy w zespołach min. 6 osobowych (5 w polu, plus bramkarz)
-
czas gry ustalany jest na 2 x 35 minut,
-
bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu karnym,
-
rzut od bramki oraz rzuty z autu wykonywane są nogą,
-
gramy „bez spalonego”,
-
w meczu występują zmiany hokejowe na środku boiska,
-
rzuty wolne i stałe fragmenty gry wykonywane tak jak piłce 11 osobowej,
-
podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5 metrów od piłki,
-
rzuty karne wykonywane są z linii pola karnego (nie z koła),
-
zabronione jest atakowanie piłki za pomocą wślizgu, gdy jest ona w posiadaniu przeciwnika lub gdy próbuje on ją zagrać. Wyjątkiem jest możliwa gra wślizgiem przez bramkarza we własnym polu karnym oraz w sytuacji, w której w pobliżu interweniującego zawodnika nie ma przeciwnika (np. wślizg blokujący linię strzału lub wślizg dokonany w celu utrzymania piłki w polu gry). Wślizgiem można także strzelić bramkę.
-
zawodnicy ze względu na swoje zdrowie powinni grać w ochraniaczach,
-
obuwie piłkarskie: kategoryczny zakaz gry we wkrętach. (zabronione jest używanie takiego obuwia na orlikach),
-
Sędziowie: jeżeli drużyny decydują się na opłacenie sędziów w meczu wprowadzane są zasady kartek itp zgodnie z pkt 6.12
-
sprawy nie ujęte w zasadach gry i jego interpretacje rozstrzygają organizatorzy w oparciu o komisję regulaminową
-
barwy koszulek – pierwszeństwo wyboru posiada gospodarz meczu.
20. Terminarz
-
W sezonie 2020/2021 gramy według terminarza wylosowanego przez organizatorów przed startem sezonu oraz wprowadzonego na stronę rozgrywek, każdy zespół jest zobowiązany do rozegrania 2 meczów z każdą drużyną.
-
Spotkanie powinno być wprowadzone w systemie najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem rywalizacji sportowej.
-
Walkower – W przypadku nie stawienia się na mecz w ustalonym terminie (mecz zaakceptowany przez obie drużyny), drużyna zostaje ukarana walkowerem (0-10) a przeciwnik inkasuje 3 pkt. Drużyna, która odda pod rząd 3 walkowery w sezonie może zostać usunięta z ligi.
-
Uwagi do protokołu meczowego można zgłaszać w ciągu 2 dni od umieszczenia i wprowadzenia protokołu do systemu, po tym terminie bądź po zaakceptowaniu wyniku przez dwie strony roszczenia i uwagi do protokołu nie są zasadne.
-
Walkower nie uprawnia do wpisania statystyk zawodniczych i takie wpisy nie są brane pod uwagę przy rankingach zawodników.
-
Gospodarz: drużyna występując w roli gospodarza ma prawo do decyzji o miejscu i godzinie spotkania, zobligowana jest do zorganizowania boiska oraz wysłania trzech propozycji terminów (jedno obowiązkowo w weekend drugie w godzinach wieczornych dnia powszedniego) rozegrania spotkania ligowego do kapitana drużyny przeciwnej razem z wyzwaniami ustawionymi w systemie. Wyzwania należy wysłać na 3 dni przed meczem ligowym, zaleca się umieścić również informację na grupie kapitanów ligi w celu powiadomienia innych kapitanów że dany obiekt w tych terminach jest zarezerwowany, jest to również podstawa do walkowera na korzyść gospodarzy jeżeli goście nie podejmą propozycji meczy.
– Propozycja I i II terminu – dzień powszedni (poniedziałek-piątek między godziną rozpoczęcia spotkania 17:00 – 21:00)
– Propozycja III terminu – weekend (sobota-niedziela godziny między godziną rozpoczęcia spotkania 9:00 – 13:00 i 15:00 – 21:00)
– Kapitan gości akceptuje jedną z przesłanych propozycji, jeżeli kapitan gości nie podejmie żadnego wyzwania przegrywa mecz automatycznym walkowerem.
-
Na zorganizowanie spotkania drużyny mają 9/10 dni, kolejka rozpoczyna się w dniu kolejki (1 kolejka start 1 sierpnia koniec 10 sierpnia start 2 kolejki).
-
Nie rozegrany w terminie i obustronny walkower: mecz nie rozegrany w ww. terminach może zostać ogłoszonym jako nierozegrany w terminie i nie ma możliwości go rozegrania w przyszłości, bądź jako obustronny walkower -3 pkt dla obu drużyn.
-
W przypadku problemów z ustaleniem spotkania bądź przesunięciem kolejki z terminarza, należy kontaktować się z organizatorem. Organizator ustala nowy termin bądź wyznacza godzinę i miejsce spotkania w ostatnim dniu kolejki.
– Termin organizatorów – jeżeli drużyny nie doszły do porozumienia w sprawie ustalenia terminu meczu, organizatorzy wyznaczają termin, czas i miejsce na rozegranie meczu.
21. Punkty w tabeli
Za zwycięstwo w meczu ligowym drużyna otrzymuje do tabeli trzy (3) punkty. W przypadku remisu obie drużyny otrzymują po jednym (1) punkcie. Za porażkę punkty nie są przyznawane.
22. Kolejność w tabeli
Przy ustalaniu kolejności w tabeli ligowej bierzemy pod uwagę kolejno:
-
ilość zdobytych punktów w lidze;
-
bilans zdobytych/straconych bramek;
-
większa ilość zdobytych bramek;
-
wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami;
-
jeżeli oba mecze pomiędzy zainteresowanymi drużynami zakończył się wynikami remisowymi, pod uwagę bierzemy większą liczbę rozegranych spotkań w lidze.
23. Dzienne limity rozgrywanych meczów
Każda drużyna może w ciągu jednego dnia rozegrać dowolną liczbę meczów ligowych, jednakże w tym samym dniu nie można rozegrać dwóch meczów ligowych/pucharowych z tą samą drużyną.
24. Rotacje w trakcie sezonu
Istnieje możliwość awansu do wyższej ligi w trakcie sezonu, w przypadku gdy spełnione zostają następujące warunki:
-
zwolniło się miejsce w wyższej lidze;
-
drużyna jest liderem swojej ligi;
-
drużyna wykazuje się aktywnością;
-
kapitan wyraził zgodę na awans do wyższej ligi
25. Odwołanie meczu
Spotkanie ligowe można bez konsekwencji odwołać najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem meczu. Aby to zrobić należy wysłać wiadomość w jednej wiadomości np przez messenger o odwołaniu meczu do Organizatora Rozgrywek oraz kapitana zespołu rywali. Należy go powiadomić poprzez mu wysłanie wiadomości prywatnej na portalu. Dodatkowo można przekazać mu tę informację poprzez telefon / sms / wiadomość na Facebooku. Każda drużyna w ciągu jednego sezonu może dwa razy skorzystać z takiej możliwości.
26. Sędziowie
Organizatorzy mają kontakt do sędziów którzy mogą sędziować spotkania ligowe i pucharowe, taki kontakt udostępniają zainteresowanym kapitanom. Jeżeli jedna z drużyn zobowiązuje się zatrudnić sędziego i pokryć całe koszty sędziowania przeciwna drużyna musi przystąpić do meczu z udziałem sędziów. Mecz sędziowany musi zawierać protokół papierowy na którym podpisuje się sędzia, spotkanie odbywa się w czasie 2×35 min i jest zgłoszone jako sędziowane do organizatora. Koszt stawki za ww. mecz jest ustalony z sędziami – koszt ten ponoszą drużyny/drużyna przed rozpoczęciem spotkania.
– Sędzia zobowiązany jest do przybycia na obiekt minimum 15 minut przed pierwszym meczem.
– Sędzia zobowiązany jest do podpisania bądź sporządzenia protokołu z prowadzonego przez siebie meczu.
– Sędzia zgodnie z przepisami Gry w Piłkę Nożną 2020/2021 ma prawo upominać (żółta kartka) i wykluczać zawodników (czerwona kartka) i regulaminem rozgrywek. Zawodnik który otrzymuje drugą żółtą kartkę w tym samym meczu zostaje automatycznie ukarany czerwoną kartką a jego drużyna gra przez 5 minut w osłabieniu – bez względu na wynik i przebieg spotkania
-
Zawodnik po uzyskaniu w meczu wykluczenia (czerwona kartka) wynikającego z udzielenia dwóch żółtych kartek może grać w następnym spotkaniu (pod warunkiem, że nie jest to 3,5,7,9 żółta kartka w sezonie tego zawodnika). Do ewidencji zawodnikowi dopisuje się 2 żółte kartki.
-
zawodnik, który otrzymał czerwoną kartkę musi opuścić boisko (na opuszczenia boiska zawodnik ma 2 minuty) i zejść na trybuny/ wyjść z terenu boiska i linii bocznych, a drużyna przez 5 minut gra w osłabieniu – bez względu na wynik i przebieg spotkania. Po upływie kary, na boisko wchodzi zawodnik rezerwowy (nie może to być zawodnik ukarany czerwoną kartką).
-
3 żółte kartki odnotowane dla zawodnika w ciągu sezonu zawieszają zawodnika na 1 spotkanie.
-
5 żółtych kartek – Pauza 1 spotkanie
-
7 żółtych kartek – Pauza 2 spotkania
-
9 żółtych kartek – Pauza 2 spotkania
– Ewidencja kartek również prowadzona jest w systemie pomocniczym rozgrywek miejskich.
Przepisy końcowe
27. Kary
Drużyna łamiąca którykolwiek z punktów regulaminu może zostać ukarana w następujący sposób:
-
– ostrzeżenie,
-
– walkower,
-
– punkty ujemne,
-
– degradacja do niższej ligi,
-
– wykluczenie z rozgrywek.
Każdy przypadek łamania regulaminu będzie rozpatrywany indywidualnie, a rodzaj kary, w zależności od rodzaju przewinienia będzie ustalany przez organizatorów.
28. Puchar Konina
Rozgrywki pucharowe Konina określa osobny regulamin o którym informują (strona rozgrywek) organizatorzy przed losowaniem pucharu. Zawodnicy w Pucharze reprezentują tylko jedną drużynę, zawodnik który zagrał w aktualnej edycji pucharu nie może reprezentować innej drużyny w aktualnej edycji pucharu. Planowany start 7 Pucharu Konina szacujemy na marzec 2021.
29. Wycofanie z ligi
Drużyna która postanowi wycofać się z ligi przekazuje informacje do Organizatora który ustawia zaległe oraz przyszłe spotkania w terminarzu a potem wprowadza walkowery na niekorzyść wycofującej się drużyny. Rozegrane spotkania zostają w terminarzu bez zmienionego wyniku jednak PKT przechodzą na drużyny przeciwne wycofującej się drużyny.
Po wykonaniu czynności porządkujących ligę, zerowany jest dorobek pkt a zawodnicy mogą przejść do innych zespołów. Takie przejście zawodników stanowi wyjątek okna transferowego. i nie dotyczy drużyny rezerw.
30. Zakończenie Rozgrywek Ligowych
-
Zakończenie rozgrywek Ligowych odbędzie się podczas Ceremonii wręczenia nagród indywidualnych, wyróżnień oraz nagród zespołowych, nagrody indywidualne przyznawane są na podstawie poszczególnych rankingów zawodników 1 ligi, 2 ligi, 3 ligi. Drużyny wycofane w trakcie sezonu nie otrzymują nagród na zakończeniu sezonu.
-
Zgłoszenie w protokole zawodnika który nie bierze udziału w meczu (nie gra na boisku) jest próbą oszustwa za którą cała drużyna może zostać ukarana walkowerem bądź ujemnymi -4 pkt. Takie działanie jest to traktowane jako celowe kapitana na szkodę ligi i manipulację o końcowy wynik statystyk indywidualnych.
UWAGA: W przypadku równego wyniku indywidualnego zawodników o miejscu w rankingu decyduje liczba rozegranych meczów (np. jeżeli zawodnik A i zawodnik B zajmują ex aequo 1. miejsce w rankingu oraz zawodnik B ma mniej rozegranych spotkań od zawodnika A, wtedy zawodnik A zajmuje 1. miejsce a zawodnik B 2. miejsce).
-
a) MVP: tytuł MVP przyznaje kapitan drużyny przeciwnej o wyniku decyduje suma zdobytych tytułów, jeżeli tytuł zostanie przyznany zawodnikowi którego nie ma w protokole meczowym tytuł nie jest uwzględniany,
-
b) Najlepszy strzelec: o wyniku decyduje suma strzelonych bramek w danej drużynie w trakcie aktualnego sezonu.
-
c) Najlepiej punktujący: o wyniku decyduje suma zdobytych punktów zgodnie z punktacją rozgrywek
-
-
każdy rozegrany mecz ligowy: 1 punkt,
-
każde zwycięstwo w meczu ligowym: 3 punkty,
-
każdy remis w meczu ligowym: 1 punkt,
-
każdy tytuł zawodnika meczu: 2 punkty.
-
-
d) Najlepiej punktujący bramkarz: o wyniku decyduje suma zdobytych pkt w oparciu o tytuły MVP (pkt zawodnika + MVP*2), jeżeli w protokole drużyny znajdzie się 2 bramkarzy liczba pkt zawodniczych dzielona jest na 2 jednak nie mniej niż 1 pkt, tytuł MVP i pkt za niego nie są dzielone.
-
e) Najlepszy asystent: o wyniku decyduje suma asyst w danej drużynie w trakcie aktualnego sezonu.
W dniu zakończenia rozgrywek obecni muszą być przedstawiciele wszystkich drużyn, zespoły które zajęły miejsca 1-3 muszą stawić się w komplecie.
31. Postanowienia końcowe
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany całości regulaminu lub jego punktów w dowolnym momencie.
-
Prawo interpretacji powyższego regulaminu należy do organizatorów.
-
Sprawy nieujęte w regulaminie rozstrzygają organizatorzy.