Regulamin turnieju – Minifootball Konin dla WOŚP

 Regulamin Turnieju piłki nożnej halowej #GramyDlaWOŚP

  1. Cel: Popularyzacja Halowej Piłki Nożnej. Zbiórka na rzecz WOŚP.
  2. Organizator: Organizatorem turnieju jest Konińskie Stowarzyszenie MiniFootball oraz Ambasadorzy Playarena Konin
  3. Honorowy Patronat – MOSiR KONIN
  4. Termin i miejsce: Turniej odbędzie się w dniu 13.2018 od godziny 8:00 do 14:00. Turniej odbędzie się w Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Popiełuszki w Koninie.
  5. Wpisowe na turniej, wynosi 200 zł od drużyny,
  • 150 zł przedpłaty należy przelać na konto stowarzyszenia do 10-01-2018 r,
  • 50 zł wpłacane jest przy ostatecznej rejestracji drużyny w dniu turnieju.

Przedpłata weryfikuje rzetelność zgłaszającego się zespołu, jeżeli drużyna wycofa się z turnieju przedpłata nie podlega zwrotowi i zgodnie z jej przeznaczeniem przekazana jest na rzecz wsparcia 26 Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przedpłaty należy dokonywać na konto stowarzyszenia:
KONIŃSKIE STOWARZYSZENIE MINIFOOTBALL
ING nr:  59 1050 1735 1000 0090 3131 7226
Tytuł przelewu: (nazwa drużyny), (Turniej WOŚP)
Kwota przedpłaty: 150 zł.

  1. Zgłoszenia i uczestnictwo: Kapitanowie zgłaszają swoje drużyny przez elektroniczny formularz dostępny na stronie: https://goo.gl/forms/EvrkRnQTKgqyErqX2 który aktywny jest do 30.12.2017 bądź do wykorzystania limitu miejsc (12 drużyn).
  • Formularz zbiera adresy e-mail w celu możliwości późniejszej edycji danych przez kapitanów drużyn.
  • W przypadku dużej ilości drużyn zgłoszonych decyduje kolejność dat przelewów przedpłaty od drużyn.
  1. Zasady rozgrywania turnieju.
    • Drużyny zostaną rozlosowane na grupy i grają w systemie każdy z każdym.
    • Z grupy wychodzi jedna lub dwie drużyny w zależności od ilości zgłoszeń.
    • W przypadku równej ilości punktów o miejscu w grupie decyduje:
      – bezpośredni pojedynek
      – w przypadku remisu – stosunek bramek (bilans)
      – w przypadku równego – większa ilość strzelonych bramek
      – w przypadku tej samej – losowanie
    • Zawodnicy winni posiadać jednolite stroje sportowe a bramkarz strój odmienny od swojej drużyny wraz z widocznym nr oraz obuwie piłkarskie.
  1. Regulamin turnieju:
    • Zespół składa się z 5 zawodników w polu w tym bramkarz (do 10 zawodników cała drużyna)
    • Boisko o wymiarach 40×20
    • Bramki 2×3 m.
    • Czas gry 1×12 min. /lub inny od ilości zgłoszeń/
    • Bramkarz może chwytać piłkę rękami tylko w polu bramkowym (pole bramkowe – półłuk o promieniu 6m)
    • Gra bez spalonego
    • Zmiany w systemie hokejowym, w wyznaczonej do tego strefie
    • Bramkarz wprowadza piłki ręką lub nogą w obrębie własnej połowy boiska
    • Punktacja – zwycięstwo 3 punkty, remis 1 punkt, porażka 0 punktów
    • Kary za naruszenie przepisów gry
      – żółta kartka – 2 minutowe wykluczenie z gry
      – czerwona karta – wykluczenie do końca meczu
      – drużyna zostaje wykluczona z meczu jeżeli gra w niej mniej niż 3 zawodników (2 czerwone kartki w jednym meczu) i przegrywa walkowerem  0:1
      -zawodnik ukarany czerwoną kartką ma prawo gry w następnym meczu,
  1. Nagrody:
  • Dla najlepszych czterech zespołów przewidziane są pamiątkowe puchary
  • Każda drużyna otrzymuje pamiątkowy dyplom uczestnictwa w turnieju.
  1. Sędziowie:

 

  1. Postanowienia końcowe organizatora:
    • ewentualne protesty może składać kapitan drużyny u organizatora
    • turniej zostanie rozegrany w dniu 13.01.2018
    • rejestracja drużyn o godzinie 7:40
    • uroczyste otwarcie turnieju 13.01.2018 o godz. 8:00
  2. Ubezpieczenie: Ubezpieczenie zawodników podczas trwania turnieju zapewnia firma Mobilne Biuro Ubezpieczeń mbukonin.pl .

 

Partner Strategiczny
MOSiR Konin
Partner Medialny
Głos Koniński
Partner Graficzny
GÓRAL Graphics & Photography
Partner Wydarzenia Roland International Polska Partner Wydarzenia
Magic Surprise
Partner Ubezpieczeniowy Mobilne Biuro Ubezpieczeń Konin Partner Techniczny Salon Piłkarski Masita

ZGŁOSZENIE SKŁADU DRUŻYNY zgłoszenie na turniej

 NAZWA DRUŻYNY: ………………………………………….……………………  BARWY(KOLOR KOSZULEK): …………………………………………………

KAPITAN DRUŻYNY: …………………………..………………………………… TEL.KONTAKTOWY: ………………………………………………………………

L.p.

Nazwisko i Imię:

Pozycja na boisku Data Urodzenia Nr na koszulce
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Biorę odpowiedzialność za swoich zawodników w czasie trwania turnieju jak i po nim do czasu przebywania na obiekcie sportowym. Poniesiemy wszystkie koszty związane z ewentualnymi szkodami wyrządzonymi przez w/w zawodników.

 

…………………………………………………                                                                                                 …………………………………………………

(Podpis Organizatora)                                                                                                                                     (Podpis Kapitana drużyny)

 


Harmonogram turnieju:

Faza grupowa – Mecz po 12 minut

nr meczu Godzina Grupa Nazwa Drużyn Wynik
1 G 08:05 A A-B
2 G 08:20 B A-B
3 G 08:35 C A-B
4 G 08:50 A C-D
5 G 09:05 B C-D
6 G 09:20 C C-D
7 G 09:35 A A-C
8 G 09:50 B A-C
9 G 10:05 C A-C
10 G 10:20 A B-D
11 G 10:35 B B-D
12 G 10:50 C B-D
13 G 11:05 A A-D
14 G 11:20 B A-D
15 G 11:35 C A-D
16 G 11:50 A B-C
17 G 12:05 B B-C
18 G 12:20 C B-C

10 minut przerwy ewentualny mecz o N2

19 1/2 12:30 1/2 WA-WD
20 1/2 12:50 1/2 WB-N2

15 minut przerwy

21 3 miejsce 13:00 3 Miejsce
23 Finał 13:20 FINAŁ

 

Więcej z tej kategorii