Regulamin turnieju MiniFootball – 6.Gramy RAZEM dla: WOŚP 2022
Cel:
– Zbiórka na rzecz wsparcia WOŚP 30 finał
– Popularyzacja halowej piłki nożnej.
Organizator:
Organizatorem turnieju jest Konińskie Stowarzyszenie MiniFootball.
Termin i miejsce:
Turniej odbędzie się w dniu 29.01.2022 od godziny 9:00 do 20:00. w Obiekt Rekreacyjno-Sportowy “Rondo” w Koninie.
Zasady rozgrywania turnieju.
- Drużyny zostaną rozlosowane na grupy i grają w systemie każdy z każdym. Z grupy wychodzą dwie pierwsze drużyny.
- W grze biorą udział reprezentacje drużyn zgłoszonych do turnieju, w składzie 5 osób w tym bramkarz, liczba zmian dowolna. Zmiany odbywają się w strefie zmian.
- Zawodnicy oświadczają, że posiadają ważne badania lekarskie zezwalające na udział w zawodach sportowych. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek wypadki losowe i zdrowotne doznane podczas turnieju,
- Drużyna wraz ze sztabem szkoleniowym może liczyć max 12 osób.
- Kapitan/Kierownik zgłasza skład drużyny do organizatorów przez formularz zgłoszeniowy a w dniu turnieju przekazuje podpisany skład drużyny do organizatora. Organizator może wykluczyć dowolnego zawodnika z turnieju.
Kapitan bierze odpowiedzialność za zachowanie i czyny zgłoszonych zawodników i osoby towarzyszące drużynie. - Drużyna zawodników poniżej 16 roku muszą mieć opiekuna podczas trwania turnieju.
- Zawodnicy zobowiązani są do gry ze stałymi numerami na koszulkach, oraz gry w obuwiu miękkim dostosowanym do obiektu sportowego i ochraniaczami.
- Czas gry:
Faza grupowa – 12minut
Faza pucharowa – 12 minut + ew. w przypadku dogrywki zasada złotej bramki lub max. 5 min czasu gry.
W przypadku braku rozstrzygnięcia w dogrywce następuje seria rzutów karnych (po trzy i kolejne w przypadku braku rozstrzygnięcia) - Mecze rozgrywane są piłką nożną halową.
- Podczas gry na obiekcie sportowym należy przestrzegać regulaminu obiektu, jego łamanie przez drużynę bądź jej zawodnika/ów może wiązać się z karą punktową bądź ukaraniem drużyny walkowerem.
Organizator zapewnia ubezpieczenie NNW zawodników na sumę: 10.000 zł (Polisa do wglądu u organizatora).- Zasady punktacji:
- Drużyna za zwycięstwo otrzymuje 3 pkt. za remis 1 pkt. za porażkę 0 pkt.
- O kolejności miejsc w tabeli decyduje:
- ilość zdobytych punktów w meczach grupowych;
- bilans zdobytych/straconych bramek;
- większa ilość zdobytych bramek;
- wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi drużynami;
- Jeżeli więcej drużyn niż dwie, ma taką samą ilość punktów i powyższe nie daje rozstrzygnięcia, tworzy się dodatkową tabelę z meczami zainteresowanych drużyn, w których decyduje:
- różnica bramek między zainteresowanymi drużynami.
- ilość zdobytych bramek.
- rzuty karne po 3 do rozstrzygnięcia.
- Przepisy gry w turnieju:
- wrzut z autu – wykonywany jest nogą.
- rzut wolny, wrzut z autu , wznowienie ze środka – odległość od piłki zawodników 5 m,
- bramki 2m x 3 m.
- rozpoczęcie gry ze środka traktowane jako rzut wolny bezpośredni
- wszystkie rzuty wolne oraz wrzuty z autu, muszą być wykonywane w ciągu 5 sekund od momentu ustawienia piłki.
- Kary – za przewinienie w czasie gry stosuje się następujące kary
- żółta kartka – napomnienie. Dwa napomnienia w trakcie meczu wykluczają zawodnika z gry w danym meczu.
- czerwona kartka – wykluczenie.
- Zawodnik wykluczony, nie może powrócić do gry w tym samym meczu ani zajmować miejsca na ławce rezerwowych ani przebywać sąsiedztwie pola gry. Zawodnik rezerwowy może wejść do gry po upływie 2 minut od wykluczenia współpartnera, o ile wcześniej jego drużyna nie straciła bramki i o ile otrzymał na to zgodę.
- Czerwona kartka za akcję ratunkową lub za drugą żółtą kartkę w meczu nie wyklucza zawodnika z gry w kolejnym meczu. Z gry w kolejnym meczu wykluczają natomiast 4 żółte kartki w turnieju lub czerwona kartka za niesportowe zachowanie albo brutalną grę.
14. Postanowienia końcowe:
– sprawy nie ujęte w regulaminie i jego interpretacje rozstrzygają Organizatorzy,
– każdy uczestnik turnieju wpisany na kartę drużyny akceptuję warunki zawarte w regulaminie i zobowiązuje się ich przestrzegać,
– każdy zawodnik zgadza się na fotografowanie oraz rejestrowanie podczas spotkań w czasie turnieju oraz na rozpowszechnianie ich na serwisach organizatora,
Proponowany harmonogram turnieju:
Godzina rozpoczęcia meczu | Grupa | Nazwa Drużyn |
09:00 | A 1 | a1_a4 |
09:15 | B 1 | b1_b4 |
09:30 | A 2 | a2_a3 |
09:45 | B 2 | b2_b3 |
10:00 | A 3 | a1_a2 |
10:15 | B 3 | b1_b2 |
10:30 | A 4 | a3_a4 |
10:45 | B 4 | b3_b4 |
11:00 | A 5 | a1_a3 |
11:15 | B 5 | b1_b3 |
11:30 | A 6 | a2_a4 |
11:45 | B 6 | b2_b4 |
12:00 | C 1 | c1_c4 |
12:15 | D 1 | d1_d4 |
12:30 | C 2 | c2_c3 |
12:45 | D 2 | d2_d3 |
13:00 | C 3 | c1_c2 |
13:15 | D 3 | d1_d2 |
13:30 | C 4 | c3_c4 |
13:45 | D 4 | d3_d4 |
14:00 | C 5 | c1_c3 |
14:15 | D 5 | d1_d3 |
14:30 | C 6 | c2_c4 |
14:45 | D 6 | d2_d4 |
15:10 | Ć 25 | C1-A2 |
15:25 | Ć 26 | B1-D2 |
15:40 | Ć 27 | A1-C2 |
15:55 | Ć 28 | D1-B2 |
16:10 | P 29 | Ć25-Ć26 |
16:25 | P 30 | Ć27-Ć28 |
16:50 | 3 miejsce 31 | Przegrani półfinałów |
17:05 | Finał 32 | Wygrani półfinałów |
17:30 zakończenie turnieju
17:50 zakończenie sezonu #jesień2021