Regulaminy Turniejów – V Gramy RAZEM dla WOŚP – 28 Finał 2020

Regulamin turnieju Minifootball:

  1. W grze biorą udział reprezentacje w składzie 5 osób w tym bramkarz, liczba zmian dowolna. Zmiany odbywają się w strefie zmian.
  2. Drużyna wraz ze sztabem szkoleniowym może liczyć max 12 osób
  3. Zawodnicy zobowiązani są do gry ze stałymi numerami na koszulkach, oraz gry w obuwiu miękkim oraz ochraniaczami.
  4. Czas gry: 12 min
  5. Mecze rozgrywane piłką nożną halową.
  6. Zasady punktacji:
  7. Drużyna za zwycięstwo otrzymuje 3 pkt. za remis 1 pkt. za porażkę 0 pkt.
  8. o kolejności miejsc w tabeli decyduje:

– ilość zdobytych punktów,
– ilość zdobytych bramek,
– wynik bezpośredniego spotkania,
– różnica bramek,

– w meczach finałowych (od 1/4) o miejsca nie ma dogrywki, wykonywane są rzuty karne po trzy.

Jeżeli więcej drużyn niż dwie, ma taką samą ilość punktów, tworzy się dodatkową tabelę z meczami zainteresowanych drużyn, w których decyduje:

* różnica bramek między zainteresowanymi drużynami.

* ilość zdobytych bramek.

* rzuty karne po 3 do rozstrzygnięcia

  1.  Kluby ubezpieczają zawodników we własnym zakresie.
  2. Przepisy gry w turnieju:

– wrzut z autu – wykonywany jest nogą.

– rzut wolny, wrzut z autu , wznowienie ze środka – odległość od piłki zawodników 5 m,

– bramki 2m x 3 m.

– rozpoczęcie gry ze środka traktowane jako rzut wolny bezpośredni

– wszystkie rzuty wolne oraz wrzuty z autu, muszą być wykonywane w ciągu 5 sekund od momentu ustawienia piłki.

  1. Kary – za przewinienie w czasie gry stosuje się następujące kary:

– żółta kartka – napomnienie. Dwa napomnienia w trakcie meczu wykluczają zawodnika z gry w danym meczu.

– czerwona kartka – wykluczenie.

 

Zawodnik wykluczony, nie może powrócić do gry w tym samym meczu ani zajmować miejsca na ławce rezerwowych ani przebywać sąsiedztwie pola gry. Zawodnik rezerwowy może wejść do gry po upływie 2 minut od wykluczenia współpartnera, o ile wcześniej jego drużyna nie straciła bramki i o ile otrzymał na to zgodę.

 

Czerwona kartka za akcję ratunkową lub za drugą żółtą kartkę w meczu nie wyklucza zawodnika z gry w kolejnym meczu. Z gry w kolejnym meczu wykluczają natomiast 4 żółte kartki w turnieju lub czerwona kartka za niesportowe zachowanie albo brutalną grę.

  1. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizowania.

Regulamin turniejów Minifootball Kids 2009 i 2011

Regulamin turnieju „LPFA CUP”

 

ROCZNIKI 2009 – 2011

CZAS GRY 1 X 10 MINUT

________________________________________________________________________________

 Artykuł 1
Organizator turnieju

Współorganizatorem turnieju jest Lech Poznań Football Academy Oddział Konin

Organizator zobowiązuje się do:

  • prowadzenia ewidencji zawodników oraz statystyki turnieju
  • opracowania terminarza turniejowego
  • weryfikacji wyników meczów
  • zapewnienia obsady sędziowskiej na poszczególne mecze
  • zagwarantowania opieki medycznej, a w razie potrzeby wezwania karetki pogotowia

 

________________________________________________________________________________

 

Artykuł 2
Miejsce i termin rozgrywania spotkań

Turniej odbędzie się w hali widowisko-sportowej

________________________________________________________________________________

 

Artykuł 3
Zgłoszenie drużyny i zawodników do turnieju

 

Zgłoszenie zespołu do turnieju powinno nastąpić najpóźniej na dwa tygodnie przed turniejem.

Liczy się kolejność zgłoszeń – do turnieju przyjąć możemy maksymalnie 12 drużyn. Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest opłacenie wpisowego w wysokości 250,00 złotych

Wszyscy zgłoszeni zawodnicy (maksymalnie 10 w drużynie) muszą być urodzeni w roku wg rocznika turnieju  lub młodsi (wyjątek stanowią dziewczynki – mogą być urodzone rok wcześniej).

W turnieju mogą brać udział zawodnicy nie mający przeciwwskazań zdrowotnych do gry w piłkę nożną i posiadający  kartę zdrowia.

 

Wszyscy uczestnicy turnieju muszą mieć ze sobą dokument ze zdjęciem potwierdzający datę urodzenia.

 

Udział w turnieju oznacza zgodę na wykorzystanie wizerunku uczestnika przez organizatora.

Zgoda dotyczy zdjęć, filmów (turniejowych) z udziałem uczestników tylko i wyłącznie do celów promocyjnych tj. wszystkie media, strony internetowe.

 

 

Artykuł 4
System rozgrywek – 10 drużyn

 Turniej rozgrywany w dwóch grupach – Grupa A – 4 drużyny i Grupa B – 4 drużyny. W grupach mecze są rozgrywane  – systemem „każdy z każdym”. Awans i prawo do gry o miejsca 1 – 4 uzyskują po dwie najlepsze drużyny z grup. Pozostałe drużyny rywalizują o miejsca 5- 8.

O miejscu w tabeli decyduje kolejno: ilość zdobytych punktów, w przypadku równej ilości punktów rozstrzygające będą w kolejności:  bezpośrednie spotkanie, stosunek bramkowy, większa ilość strzelonych bramek, „mała tabelka”.

Punktacja: zwycięstwo – 3 pkt., remis – 1 pkt. ,porażka – 0 pkt. ,walkower – 0 pkt., i stosunek bramek 0 : 3. Jeżeli drużyna nie stawi się do gry ( wyjątek stanowią  problemy komunikacyjne i powiadomienie organizatora ) o wyznaczonej godzinie to sędzia odgwizduje walkower – spóźnienie może wynieść maksymalnie 2 minuty.

 Po zakończeniu rozgrywek grupowych nastąpią mecze o miejsca 7 i 5 , dwa półfinały, mecz o 3 miejsce oraz finał.

 

________________________________________________________________________________

 

Artykuł 5
Nagrody, atrakcje, sprawy organizacyjne

 

Organizatorzy zapewniają uczestnikom:

 

  • puchary oraz medale dla wszystkich drużyn
  • nagrody indywidualne dla najlepszych: zawodnika, bramkarza oraz strzelca
  • istnieje możliwość zakupienia Pizzy – w tej sprawie prosimy o wcześniejszą deklarację Organizatorowi

 

________________________________________________________________________________

 

Artykuł 6
Zasady  gry

 

  1. Czas gry – 1 x 10 minut,
  2. Liczba zawodników 4 plus bramkarz. Obowiązuje nieograniczona liczba zmian. Strefa zmian przy linii autowej od strony trybun, zawodnik najpierw opuszcza boisko, dopiero potem może wejść jego zmiennik.
  3. Zawodnicy muszą posiadać obuwie z podeszwą do gry na hali.
  4. Bramkarz wprowadza piłkę do gry po aucie bramkowym nogą z piłki stojącej w obrębie pola karnego, musi być kontakt z zawodnikiem / obu drużyn/ na własnej połowie.
  5. W przypadku zagrania piłki będącej w grze również obowiązuje zasada kontaktu z piłką zawodnika /obu drużyn / na własnej połowie.
  6. Tylko na wniosek sędziego może być zatrzymany czas gry.
  7. W końcówce meczu: bramka może zostać uznana, jeżeli piłka przekroczy linię bramkową najpóźniej wraz z końcem syreny oznajmiającej koniec spotkania.
  8. Auty

– podanie piłki (ZAKAZ PODAŃ tzw. DŁUGICH), podanie piłki do wysokości kolan.

  1. Przy rzutach rożnych, wolnych i autach zawodnik drużyny przeciwnej musi stać w odległości minimum 4 metrów od piłki.
  2. Obowiązuje zakaz gry wślizgiem
  3. Obowiązują kara czasowa 2 minuty
  4. Przy karze czasowej można wprowadzić zawodnika w zamian. Przy drugiej karze czasowej ukarany zawodnik nie może już grać w tym meczu
  5. Na parkiecie mogą przebywać wyłącznie grający w danym meczu zawodnicy oraz trener i kierownik drużyny.

 

________________________________________________________________________________

 

Artykuł 7

Uwagi końcowe

 

  1. Interpretacja powyższego regulaminu należy do organizatorów
  2. Za zniszczenie powstałe na obiekcie odpowiada ich sprawca
  3. Nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione na obiekcie (cenne przedmioty prosimy zabierać ze sobą na halę np. w jednym plecaku)
  4. Bardzo prosimy o postawę FAIR PLAY podczas turnieju
  5. Udział w „LPFA CUP” stanowi akceptację powyższego regulaminu
  6. Życzymy udanej zabawy i wielu sportowych emocji

 

________________________________________________________________________________

 

 

 

PROŚBA DO RODZICÓW

 

Organizatorzy turnieju zwracają się z prośbą do trenerów prowadzących zespoły o przekazanie rodzicom informacji o zasadach kibicowania na turniejach dziecięcych:

 

  • Kibicujemy NIE dopingujemy, a każdą bramkę nagradzamy brawami
  • NIE krzyczymy do zawodników, sędziów, trenerów podczas meczów
  • NIE używamy bębnów, trąbek, ani innych instrumentów lub urządzeń, które powodują przenikliwy hałas – im spokojniej na trybunach, tym mniejszy stres towarzyszy zawodnikom
  • Nagradzajmy brawami każde udane zagranie lub sam zamiar
  • Przepisy gry są zmodyfikowane do poziomu zaawansowania sportowego zawodników dlatego NIE kwestionujemy decyzji sędziów
  • Poruszamy się tylko w strefie przeznaczonej dla rodziców i kibiców
  • Bawmy się i cieszmy samym udziałem, a nie wynikami.